Nejmobily.cz

0 položek
 
Home Credit
Neváhejte a nakupujte již dnes! Využijte platbu na splátky pomocí Home Credit.
Vypočtěte si svou půjčku!
 
Vstup do obchodu
 
Kontakt

NejMobily.cz
Jezerní 20
720 00 Ostrava - Hrabová

Tel: (+420) 731 220 004

E-mail: obchod@nejmobily.cz

IČ:73892319
DIČ:CZ7912265603

Spousta zboží skladem!
Kompletní balení telefonů!
100% garance původu!
Nákup i bez registrace!

 

TOPlist

 

 

Zboží na splátky

Poskytovatelem ůvěrových produktů je společnost
Homecredit a.s., www.homecredit.cz

Nakupujte nyní a plaťte později!

 

V Nejmobily.cz nepotřebujete k nákupu celou hotovost. Dokážeme Vám nabídnout nabídnout širokou škálu možností prodeje na splátky a můžete si vybrat splátkový produkt šitý na míru. Za vyřízení úvěru neplatíte žádné poplatky.

 

Aktuální všeobecné podmínky naleznete zde: www.homecredit.cz/vop

 

U NÁS SI MŮŽETE VYBRAT Z NĚKOLIKA PRODUKTŮ


KROK ZA KROKEM PŘI NÁKUPU NA SPLÁTKY NA INTERNETU

  1. Postupujte jako při běžném nákupu, vložte zboží do nákupního košíku, vyplňte požadované údaje, jako platbu vyberte „Na splátky Home Credit“.
  2. Následně vás systém přesměruje na stránky www.homecredit.cz, kde si zvolíte variantu splácení, počet splátek a výši akontace.
  3. V dalším kroku vyplníte do jednoduchého formuláře všechny potřebné údaje pro poskytnutí úvěru a odešlete žádost ke zpracování. Všechny předávané údaje podléhají podmínkám zákona 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.
  4. Žádost je okamžitě posouzena a výsledek zobrazen. Výsledek posouzení vám bude zároveň potvrzen na vaši e-mailovou adresu.
  5. V případě schválení obdržíte na svoji e-mailovou adresu smlouvu s návodem, jak dál postupovat.

 

VŠEOBECNÉ PODMÍNKY SPOTŘEBITELSKÉHO ÚVĚRU

Spotřebitelský úvěr je jednorázová půjčka, která umožňuje nakupovat bez hotovosti vybrané zboží. A to jednoduše a rychle bez zbytečné administrativy.

O spotřebitelský úvěr může zažádat každá plnoletá osoba, která má trvalé bydliště na území České republiky a pravidelný příjem. O nákup na splátky tak mohou vedle zaměstnanců a podnikatelů požádat i důchodci nebo osoby na mateřské dovolené.

 

CO JE TŘEBA K RYCHLÉMU UZAVŘENÍ SMLOUVY?

Pouze prokázat svoji totožnost platným občanským průkazem a druhým dokladem totožnosti (platný řidičský průkaz, platný cestovní pas, rodný list či platný zbrojní průkaz).

 

 

 


Pojištění schopnosti splácet

Pomáhá klientům po dobu trvání nepříznivé situace se splácením splátek úvěru. Nabízí odklad splátek v případech, kdy klient nemá nárok na pojistné plnění od pojišťovny (čekací doba, kratší pracovní neschopnosti, výluky atp) nebo v době, kdy se pojistná událost posuzuje.  Pojištění je nepovinné, záleží na volbě klienta, zda si pojištění na smlouvě sjedná či nikoli.

·       Klient má možnost pojištění kdykoli ukončit, a to na základě telefonické žádosti na klientské centrum (OKC), kde musí dojít k ověření klienta.

·       Dodatečné uzavření pojištění k úvěru je možné telefonicky na klientském centru (OKC).

·       Dodatečné uzavření a zrušení pojištění je možné pouze na aktivní smlouvě = to znamená, že smlouva již byla zkompletována.

·       Úhrada za pojištění je součástí pravidelné měsíční splátky.

Výpočet výše úhrady za pojištění

·       úhrada za pojištění = (měsíční splátka bez pojištění + poplatek za změnu výše a počtu splátek + poplatek za odložené splátky) x % pojištění

·       částka je zaokrouhlena vždy na celé koruny matematicky

 

Balíček POMOC+

** V případě pojištění POMOC+ je pojištěný vždy pojištěn pouze pro jedno z těchto pojistných rizik:· ztráta zaměstnání, nebo hospitalizace v důsledku úrazu. Krytí pojistné rizika se mění dle toho, jak se mění životní situace klienta. Když nastane pojistná událost, posuzuje pojišťovna klientovou životní situaci a to, na které riziko je pojištěn k rozhodnému dni.

Rozhodný den předchází dni, kdy pojištěný:

  • obdrží nebo podá výpověď z pracovního poměru, nebo
  • zruší okamžitě pracovní poměr nebo se dozví o okamžitém zrušení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele, nebo
  • obdrží nebo podá návrh na skončení pracovního poměru dohodou,
  • anebo je hospitalizován v důsledku úrazu v nemocničním zařízení

 

Klient je pojištěn na riziko ztráty zaměstnání, pokud má pracovní poměr na dobu neurčitou, není ve zkušební době a není ve výpovědní lhůtě.

Klient je pojištěn na riziko hospitalizace v důsledku úrazu, pokud má pracovní poměr na dobu určitou, je ve zkušební době, je ve výpovědní lhůtě.

 

Pokud klient v rozhodný den nesplňuje jednu nebo více podmínek pojištění pro případ ztráty zaměstnání, je pojištěn pro případ hospitalizace v důsledku úrazu.

Kompletní podmínky posouzení nároku vzniku plnění z rizika ztráty zaměstnání nebo hospitalizace najde klient v rámcové pojistné smlouvě.

 

Vstupní podmínky

Balíček pojištění POMOC + je určen pro všechny klienty, kteří k datu sjednání splňují tyto podmínky:

  • věk 18 až 65 let
  • není invalidní ( invalidita I. – III. stupně )
  • není v pracovní neschopnosti

 

Balíček POMOC

Vstupní podmínky

Balíček pojištění POMOC je určen pro všechny klienty, kteří k datu sjednání splňují tyto podmínky:

  • není invalidní ( invalidita I. – III. stupně )
  • není v pracovní neschopnosti

 

Pojistné plnění

 

Oznámení pojistné události

Pojistnou událostí je:

  • Pracovní neschopnost pojištěného, která trvá nepřetržitě alespoň 60 kalendářních dnů
  • Nedobrovolná nezaměstnanost pojištěného v důsledku ztráty zaměstnání, která trvá nepřetržitě alespoň 60 kalendářních dnů ode dne zařazení do evidence uchazečů o zaměstnání
  • Invalidita III. stupně pojištěného nebo vydání průkazu ZTP/P pojištěnému
  • Hospitalizace pojištěného v důsledku úrazu, která trvá nepřetržitě více než 2 kalendářní dny
  • Smrt pojištěného

Oznámení pojistné události:

  • Pro řešení pojistných událostí byla zřízena linka „Okamžité pomoci“ 542 527 528
  • Všechny pojistné události musí být oznámeny pojišťovně Cardif
  • Klient vyplní formulář „Oznámení pojistné události“ (popř. další doklady, které si pojišťovna Cardif vyžádá)
  • Formuláře pro hlášení pojistné události jsou k dispozici na webových stránkách www.homecredit.cz nebo ve Správci financí

 

Limit celkového pojistného plnění ze všech uplatněných pojistných událostí u jednoho pojištěného jsou 2 000 000 Kč

 

Pro účely pojištění schopnosti splácet klient podpisem úvěrové smlouvy potvrzuje pravdivost prohlášení, že splňuje k datu sjednání podmínky přijetí do pojištění. Poskytovatelem pojištění je Maxima pojišťovna, a.s., která pověřuje BNP Paribas Cardif pojišťovnu, a.s. likvidací a správou pojistných a škodných událostí. Detailní podmínky jsou uvedeny v rámcových pojistných smlouvách, které jsou součástí úvěrové dokumentace.

 


 

Podepisování smluv pomocí SMS kódu

Nakupujte přes internet na splátky stejně rychle jako za hotové. Smlouvu podepíšete ihned pomocí SMS kódu a nákup na splátky tak vyřídíte, aniž byste museli s podepsanou smlouvou na poštu. 

Výhody SMS Podpisu

· Výrazně ušetříte čas
· Kompletní smlouvu uzavřete během pár minut v internetové aplikaci www.spravcefinanci.cz
· Zrychlíte si dodání zboží – nečekáte na papírování

Služba SMS Podpis je ZDARMA. Stačí nakoupit na splátky jako obvykle a registrovat se do bezplatné internetové aplikace Správce financí: 

1. Zde si zkontrolujete návrh své smlouvy a dalších dokumentů.
2. Po odsouhlasení smlouvy Vám obratem pošleme SMS kód na Váš mobil.
3. SMS kód opíšete do naší aplikace a tlačítkem potvrdíte.
4. Pokud bude třeba, vyfotíte nebo naskenujete potřebné doklady.


 

Platbu na splátky lze provést pouze při objenávce nad 2000,- Kč