Nejmobily.cz

0 položek
 
Home Credit
Neváhejte a nakupujte již dnes! Využijte platbu na splátky pomocí Home Credit.
Vypočtěte si svou půjčku!
 
Vstup do obchodu
 
Kontakt

NejMobily.cz
Jezerní 20
720 00 Ostrava - Hrabová

Tel: (+420) 731 220 004

E-mail: obchod@nejmobily.cz

IČ:73892319
DIČ:CZ7912265603

Spousta zboží skladem!
Kompletní balení telefonů!
100% garance původu!
Nákup i bez registrace!

 

TOPlist

 

 

Reklamační řád

Reklamaci na zakoupené zboží se uplatňuje u prodejce, u kterého byla věc zakoupena dle §2172, zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Upozorňujeme, že pro řádné a včasné řešení reklamace je osoba reklamující zboží povinna předložit relevantní doklady prokazující zakoupení zboží u Nejmobily.cz. Tento dokument může být např. řádně vyplněný záruční list s přesnou identifikací výrobku – datum zakoupení, sídlo provozovny, informace umožňující identifikaci výrobku (výrobní číslo - imei) nebo doklad o koupi,výpis z bankovního učtu,svědectví apod.

Kupující má právo na reklamaci v případě, že má zboží vadu při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později nebo i v případě později vzniklé vady, která vznikla porušením povinnosti prodávajícího nebo v případě vady, která se projeví v záruční době.

Záruční doba je dvouletá, pokud výrobce zboží neposkytuje záruku delší. Pak platí tato delší záruka.

V případě vady zboží a uplatněné reklamace, se rozlišuje, zdali-je tato vada podstatným či nepodstatným porušením smlouvy. Při podstatném porušení smlouvy (viz čl. IV Obchodních podmínek) má kupující právo:

  • na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci
  • na odstranění vady opravou věci
  • na přiměřenou slevu z kupní ceny
  • na odstoupení od smlouvy

Kupující má povinnost sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil, a to bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Nezvolí-li si kupující své právo včas – tedy neprodleně po zjištění vady, považuje se vada za nepodstatné porušení smlouvy a kupující pozbývá právo na odstoupení od smlouvy a dodání nové věci bez vady nebo dodání chybějící věci. Zbylá dvě práva mu zůstávají. Právo kupujícího, který je spotřebitel, na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu ve 14 denní lhůtě od dodání zboží zůstává shora uvedeným nedotčeno.

Kupující nemůže odstoupit od smlouvy ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel, s výjimkou případů uvedených v ust. §2110 zák. č. 89/2012 Sb. občanský zákoník.

Neoznámí-li kupující vadu výrobku (neprovede-li reklamaci výrobku) bez zbytečného odkladu poté, co vadu mohl při dostatečné péči zjistit, a to nejpozději do 2 let - spotřebitel, 1 rok - podnikatel, po odevzdání zboží, nemá právo z vadného plnění, tzn. pozbývá veškerá práva uvedená v předešlém odstavci.

Práva z vady a záruky se uplatňují o prodávajícího, který provede vyřízení reklamace, a to v objektivně co nejkratším termínu. Pokud je kupující spotřebitel, vyřídí prodávající reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dnů. V ostatních případech je délka vyřízení reklamace závislá na dalších vlivech, které nemůže prodávající ovlivnit (např. délka opravy zboží v servisním středisku, čekání na náhradní díl od výrobce … atp.).

Ve věci řešení reklamovaného výrobku s cílem odstoupení od kupní smlouvy na základě vadného příslušenství, upozorňujeme, že ačkoli se jedná o součást balení, záruka se posuzuje u každé této součásti (dále jen jednotky) ZVLÁŠŤ*. Platí tedy, že pro nárok na odstoupení od kupní smlouvy musí být všechny vady shledány v jednotce mobilního telefonu.  Do nároku na odstoupení se nepočítají reklamace příslušenství.

Vznikne-li spotřebiteli nárok na odstoupení od kupní smlouvy, řešíme jen jednotku, pro kterou vznikl nárok na odstoupení od kupní smlouvy, poněvadž nic nebrání zákazníkovi v tom, aby mohl výměnou dané součásti za jinou, či koupí jiného třeba neoriginálního dílu pokračovat v užívání mobilního telefonu. *Tento postup je logický - např.: poškozením HandsFree sady nevzniká důvod pro výměnu celého přístroje a recipročně - utržením kabelu sluchátka HandsFree sady nezaniká záruka na samotný přístroj.

Nejmobily.cz  neručí za případné odstranění dat z mobilního telefonu při záruční opravě a následné rutinní aktualizaci SW-FW v autorizovaném servisním středisku. Totéž se týká nadstandardního příslušenství (např. ochranná folie LCD - nutnost výměny LCD autorizovaným servisním střediskem v důsledku závady).

Upozorňujeme, že pokud si kupující odmítne převzít vyřízenou reklamaci do 30 dnů ode dne, kdy musí být reklamace ukončena v zákonné lhůtě, bude účtováno spotřebiteli skladné ve výši 30Kč za každý započatý den. Neprojeví-li kupující zájem si zboží vyzvednout do doby, kdy výše skladného převýší tržní cenu reklamovaného zboží, bude zboží použito na úhradu skladného.

Záruka se nevztahuje na:

  • Neodborné nebo nesprávné použitím (v rozporu s návodem k obsluze).
  • Hrubé zacházení.
  • Nevhodné skladování.
  • Provozováním v agresivním prostředí.
  • Použitím jiného, než výrobcem schváleného příslušenství.
  • Připojením na elektrický rozvod nesprávných parametrů (napětí, kmitočet).
  • Vniknutím cizích látek do přístroje.
  • Poškození přírodními živly.
  • Vadnou funkcí sítě mobilních telefonů.
  • Mechanické poškození způsobené uživatelem (tlakem, pádem, zkrutem).
  • Nefunkčnost výrobku nesprávným postupem při jeho instalaci.
  • Opotřebení zboží vzniklé obvyklým či nadměrným užíváním.
  • Neoprávněné změny údajů v záručním listu - daňovém dokladu.
  • Nedodržení správného způsobu používání.
  • Neodborný zásah.
  • Neodbornou opravu.
  • Přímo úměrnou ztrátu kapacity baterie po delším užívání, než 1/2 roku

Pozor, u přístrojů s podezřením na mechanické poškození neručíme za následně vzniklé, či dodatečně projevené vady (porušení soudržnosti vnitřních komponentů či součástek přístroje) odhalené během servisního zásahu v servisním středisku, stejně tak i u přístrojů s podezřením na zasažení kapalinou s následky oxidace, níže jsou v příloze uvedeny nejčastější příklady způsobující oxidaci.

Uvedené příklady možného vzniku oxidace a jak se v případě nesouhlasu bránit (pdf)

V případě nesouhlasu s rozhodnutím reklamace může kupující podat návrh na jeho znovu přezkoumání pro případné mimosoudní vyrovnání, prodejce však není povinen kupujícímu vyhovět, řeší každou kauzu individuálně. Kupující se může obrátit se stížností na kontrolní orgán České obchodní inspekce.

 

 

Reklamace

 

Co musí reklamace obsahovat:

  • Název reklamovaného zboží a podrobný popis závady.
  • Kompletní výrobek reklamace (většinou stačí mobilní telefon a baterie, pokud se jedná o telefon jakožto reklamové zboží).
  • Relevantní dokumenty prokazující zakoupení produktu u www.nejmobily.cz (např. záruční list nebo daňový doklad,výpis z učtu,svědectví apod).
  • Zpáteční adresu kam zaslat vyřízenou reklamaci a kontakt na Vás (telefon, email).
  • Neposílat karty SIM a paměťové karty (paměťové karty zaslat jen v případě, dochází-li např. k rychlému vybíjení baterie nebo vypínání mobilního telefonu).

Jak postupovat:

  • Vyplňte online zadání reklamace:
  • Odešlete telefon na níže uvedenou adresu

 

Než nám své zařízení pošlete(hlavně u výrobků Apple)

Než zařízení odešlete k opravě nebo výměně, proveďte následující postup. Pokud nejde zapnout nebo nereaguje, proveďte co nejvíc kroků je možné:

  1. Zazálohujte si iOS zařízení. V zájmu ochrany svých dat iOS zařízení vymažte
  2. Odeberte iOS zařízení ze seznamu zařízení svého Apple ID.
  3. Vyjměte SIM kartu ze zařízení iOS nebo iPadOS, pokud ji zařízení používá, a uschovejte ji na bezpečném místě. Pokud vaše iOS zařízení nepoužívá fyzickou SIM kartu, kontaktujte svého mobilního operátora a v případě potřeby službu pozastavte.

V případě zablokovaného zařízení bude odeslán na vaše náklady zpět-servis nemůže opravovat zablokované zařízení-Teď je zařízení připravené k odeslání.

Podání reklamace je možné pouze zasláním na adresu uvedenou níže. Doporučujeme zasílat doporučeně balíkem. Podací lístek z pošty od této zásilky si prosím uschovejte jako doklad o zaslání zboží k reklamaci. Nezapomeňte si zboží pojistit.

Náklady na vrácení zboží prodávajícímu nese kupující. Kupující také odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání  s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

Zboží by mělo být vráceno v kompletním stavu, v nepoškozeném obalu, bez známek užívání, nejlépe nerozbalené. Pokud již není možné zboží vrátit v původním stavu, musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu. Zásilky s dobírkou budou odmítnuty a  zaslány zpět. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit vůči spotřebiteli právo na náhradu škody a započítat tento svůj nárok na pohledávku kupujícího na vrácení kupní ceny. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat.

V případě dotazů nás kontaktujte na emailu obchod@nejmobily.cz, nebo telefonicky na 731220004

Kde reklamaci zaslat:

Reklamované zboží dostatečně zabalené proti poškození ZASÍLEJTE našemu reklamačnímu koordinátorovi na adresu:

David Gwozdz
Jezerní 20
Ostrava-Hrabova
720 00

V případě dotazů týkajících se reklamace nás kontaktujte na emailu obchod@nejmobily.cz, nebo telefonicky na čísle (+420) 731220004.

 

 

Stáhněte si > reklamační formulář